Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie
Kelblová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zda v České republice existuje významná příležitost využití segmentů inovátor a early adopter v rámci marketingové strategie firem. Důraz je kladen především na využití těchto segmentů v rámci ambasadorských a crowdsourcingových programů. V první kapitole jsou popsány především změny na spotřebitelském trhu vedoucí ke změně role spotřebitele a značky. Dále je zařazena část vymezující segmenty inovátor a early adopter, které vycházejí ze segmentace dle přístupu k inovacím. Druhá kapitola obsahuje souhrn informací o zkoumaných segmentech získaných sekundárním výzkumem. Ve třetí kapitole jsou uvedeny jednotlivé možnosti využití zkoumaných segmentů v rámci marketingové strategie. Praktickou část práce tvoří analýza výsledků získaných vlastním výzkumem. Především se jedná o chování inovátorů a early adopters na sociálních sítích a jejich motivace účastnit se ambasadorských a crowdsourcingových projektů. Na závěr je uvedeno doporučení konkrétních kroků pro vedení ambasadorského programu technologické značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.